![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Bauhaus
Vill bara tala om att vi var på Bauhaus förra helgen för att köpa en högtryckstvätt,medans gubben och sonen stod och dividerade om vilken de skulle köpa gick jag och Hanna ner till tygavdelningen och jag måste säga att jag blev positivt överraskad! Där fanns jättefina bomullstyger men även linne och fleece. Vi har varit på jakt efter tyg till "avslutningsklänningen"(långt ord!)men inte hittat något som passar unga damen.På två minuter hittade hon två jättefina tyger så nu lär det bli två klänningar sydda! /Anni
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Det var kul att man kan köpa tyg på Bauhaus! Då kanske man skulle ta sig en titt där vid tillfälle, springer ju inte precis ner dörrarna där när jag bor i hyreslägenhet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Fast Göteborgsaffären har inte sådär jättemycket. Uddevalla affären är lite bättre så det kan nog variera.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
jag hittade en jätteläckert svart och grårandigt tyg där en gång som jag ångrar jättemycket att jag inte köpte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:28.