![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Sjuk!!!
Sjuk!!!!
Tyck lite synd om mej ligger med någon influensaliknande sjuka 40graders feber sen i lördags +luinginflamation.Antibiotikan hjälper inte på virus så nu orkar jag inte SY har aldrig varit så sjuk i hela mitt liv(Känns det som) som nu.Tyck lite syn om mej. Doris |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag vet precis hur du känner det! Låg i lunginflammation i januari och bara tittade på symaskinen. Man har känslan av att vilja sy något samtidigt som all ork fullkomligt försvunnit och det är jobbigt bara att släpa sig upp ur sängen.
![]() Men när man väl blir frisk är det så härligt att kunna sitta i timmar och bara sy alla projekt som funnits i huvudet! Hoppas att du tillfrisknar snart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
skickar massor av kryapådigkramar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja det är synd om dig!
Efter två flunsor och en förkylning och ihållande (ret-)hosta efter så vet jag! Krya på dig! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:57.