![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Var på besök hos optikern i dag och vips så blev jag 7000 spänn fattigare. Men nu kommer jag iaf att se vad jag syr lite bättre
![]() Men symaskinen får nog vänta lite till. Åsa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag var på bilverkstan. Samma summa så det blir ingen overlock, det får vänta. Men vi får väl ta nya tag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag behöver en ny kyl/frys med överskåp för den gamla håller inte tillräckligt kallt. Lutar åt 8000 kr om jag inte hittar något på rea inom de närmaste veckorna. Ingen broderimaskin för mig heller.
Har precis investerat i nya gympaskor så att jag kan gå till jobbet i hela skor. Till hösten blir det nya vinterskor eftersom tårna tittade ut ur de gamla jag just slängt tillsammans med de gamla gympaskorna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja på skofronten var det lika illa här så jag var tvungen att investera i det också för att inte behöva gå i vinterkängor hela våren och sommaren. När blir det våran tur att vinna en massa pengar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ja det kan man undra, när blir det våran tur??. Vi hade tur som fick kompisens gamla kyln är dom bygde om.
Bilens centrallås gick sönder i helgen (sabla bil) men den "reparationen" gick på hela 4kr ![]() På sko fronten blir det intet nytt inte än iaf. Men sommaren är snart här. vem behöver skor då ![]() Åsa |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ja jag satsar på en varm sommar så man inte ska behöva så mycket kläder, kan man ju köpa en trisslott istället.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
ynste sonen önskade sig ett litet bidrag till bil i 200tu-klassen . Mamma och pappa får gå skolösa, klädläsa blir svårare. Barfotabarn älskar jag. Tokiga vi är fast det fattas inte så många kronor.
Jag är glad över bilen han hittat ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:25.