![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Fina fleecetyger?
Var kan jag hitta fina fleecetyger, både enfärgade och mönstrade, på internet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag kan rekommendera Jonic Textilimport http://www.jonic-textil.se
De har fleece i två olika tjocklekar i många färger och även mönstrat. Jag har sytt i de olika kvaliteérna, broderat på dem och tvättat dem, de har fått utstå mycket slitage då jag syr hundtäcken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det finns ett ställe som har mycket att välja på. Tyvärr så levererar de inte till Europa så man måste fixa ett sådant där företag som levererar i mellanledet. Kanske det är för krångligt men du får adressen ändå:
http://www.fleece-fabric.com/index.php |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Måste de vara på nätet? Såg att du bor i Västra Götaland,(visserligen ganska stort område). Jag kan varmt rekomendera ett besök i Tygaffären på Lagerströmsplatsen och på Tyglagret i Kållered. På båda ställena har jag köpt jättebra fleece, både enfärgad och mönstrad.
Vid några tillfällen har jag också beställt fleece från Inge-Lise och den är OK men ganska tunn i kvaliteten, passar mest till "inomhuströjor". /hälsn. Anni |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej!
Fleece kan man köpa på Skroten i Skene också. Jag har varit nöjd med tygerne därifrån. Man kan kontakta Marks Turistinformation och få broschyrer från dem ang Tygriket. Lycka till Hälsningar Marie-Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
www.stoffochstil.se har fler enfärgade färger av fleece än vad Jonic har..
Annars letar jag själv efter fleece tyger så du får gärna säga till om du hittar ngn superbra sida ;D Senast redigerad av Darkweaver den 2006-04-20 klockan 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hej!
Tack för svaret. Stoff och stilkatalogen har jag ju, men jag har aldrig beställt fleecetyg där förut. Jag ska beställa det nästa gång. Hälsningar Majsan0917/Marie-Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Hej!
Det var längesen jag var i Kållered. Jag får nog snart göra ett besök där. På Lagerströmsplatsen har jag aldrig varit. Tack för det! Hälsningar Marie-Ann Jansson |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:57.