![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Behöver lite hjälp från er sykunniga!
Jag ska försöka göra nya handtag/grepp till barnvagnen, och vet inte vad materialet jag söker heter. Jag söker efter något som ska vara tåligt, klara slitage och vatten, ej bli halt när det regnar. Helst med lite sämskkinns-artad yta. Samma material används till att linda cykelstyren (styrlindor). Vill dock inte linda handtaget eftersom jag tycker det ser fult ut. Dessa lindor är tydligen tillverkade i något som heter microtex. Vet någon var man kan få tag på detta? Vad är det gjort av? Eller finns det något liknande material som går att köpa? Tacksam för alla svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vet inte var man kan få tag på just microtex men jag hade en vagn som de hade sytt på överdrag av fuskläder med dragkedja för att fästa dem. De var formsydda och satt tajt. Upplevde dem aldrig som hala eller obekväma på nåt vis.
En smart idé av dem vagntillverkaren tyckte jag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag vet att min son brukade linde sin tennisraket med några slittåliga remsor som vi köpte i sport affären. Kan det vara något?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag hade vita handtag till min vagn och efter första barnet så lämnade jag in vagnen i barnvagnsbutiken så bytte de ut det till svarta handtag i stället. Det kändes som om jag fick en helt ny vagn och jag har för mig att det inte var så dyrt. Kolla med en affär. Fast det kanske inte var det du hade tänkt dig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:41.