![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Penna med textilfärg?!
Hej! Jag har bestämt att jag ska ha textiltryck på min nästa kollektion... men nu är mina pengar väldigt begränsade så jag vill helst inte ge mig in på att köpa allt material till screentryck direkt. Så hittade jag på panduro en penna med opak textilfärg och då undrar jag om det finns någon som provat dom pennorna och kan berätta för mig hur resultatet blir???
MVH Birgitta |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vad menas med "opak textilfärg"...minns att vi hade nå textilpennor på Kyrkan när jag jobbade där. De fungerade bra på ljust tyg iaf...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
ja jag tror opak textilfärg är sådan som fungerar även på mörka tyger...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ok...ja som sagt, jag minns bara att de fungerade bra på ljusa tyger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
ok, men blev det bra resultat? såg det inte ut som om man bara ritat med vanlig tusch eller så? ser det ut som ett tryck?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
*nickar* ja det såg väldigt fint ut
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
oki... ja jag får köpa en penna o se hur det blir... testa först o se... jag är så noga med det eftersom kläderna ska vara till försäljning... men tack så mycket... jag ska testa o se hur d blir nu.
MVH Birgitta |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Ingen orsak...
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:34.