![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tips på något roligt att sy?
hej hej! jag har världens idétorka! jag vill sy någonting, men jag vet inte riktigt vad, skulle vara jättebra med tips!
min klädstil är ganska rockig, med lite babydoll-inslag!! älskar också spets, tyll, samt trasiga saker..! kramar |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Du verkar vilja sy kläder till dig själv. Där är det svårt att bara komma på vad du skulle sy, kolla runt lite i albumen.
Men annars har jag massor med projekt som jag skulle behöva hjälp med ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
kjol? linne? jacka? bal/fest klänning? klänning/kläder till sklavslutning? mysbyxor!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
En väst, en hatt? Kanske en väska? Något litet klädesplagg som är lite accessoarigt kanske?
Eller något helt anant: en assymetrisk lång kjol med massa detaljer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Hej,
Ett kul stalle att hitta ideer ar http://www.burdamode.com/User-Modell...3886,deDE.html Har visas bilder pa klader och annat som folk gjort av burda monster. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:06.