![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Jag har ett par önskemål, vad tycker ni andra? Jag saknar datum för senaste svar på listan för forumen. Om det finns datum ser man snabbt om det finns nya svar och man kan gå in och titta. Fotosidan har detta och det saknar jag här. Klockslag skulle heller inte vara så dumt. När man loggar in så är ju lilla rutan vid "Kom ihåg inloggningen" redan ikryssad, skulle man kunna tänka sig att den är okryssad som förval. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
admin
|
Tack för synpunkterna
Vi ska nog kunna få till detta med datum på senaste svar, klockslag ska jag kolla med Christer om det går.
Rutan med inloggningen är väl en smaksak, en del tycker det är smidigt att komma ihåg inloggningen, hur man än gör så är det någon som måste komma ihåg att kryssa ur eller i den. /Ulrika |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack. Det med inloggningen var mest för att det är lätt att glömma kryssa ur och jag gillar inte riktigt att datorn kommer ihåg ens användarnamn och lösenord, lite säkerhetsgrej.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ett litet tips:
Rensar du dina cookies då du lämnar datorn eller innan du stänger den så försvinner sådana automatiska inloggningar som finns på typ Sysidan, Yahoo-grupper etc. och du får ange inloggningsnamn och lösen nästa gång du besöker sidorna. Mvh Irene |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jodå, jag brukar alltid rensa cookies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:56.