![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Måtte bare se om jeg klarte å bli den første til å legge et innlegg i fritt forum
![]() Jeg er ny på sysidan og kommer som språket nok viser fra Norge. Jeg er 35 år gammel og mamma til to jenter (4 og 2½) og en liten gutt på 8 mnd. Tiden til søm og annen hobby blir derfor mest om kvelden når de er i seng eller i små stunder gjennom dagen. Jeg driver mest med søm av tøfler i skinn/pels (mest til barn) og elles prøver jeg det meste. Har en Husqvarna Viking (Daisy), men står på trappene til å "oppgradere" til - kanskje en D1? ![]() Har surfet masse rundt på denne siden og gleder meg til å hente masser av inspirasjon og tips fra dere. Håper også å kunne bidra tilbake selv om jeg strever litt med å forstå svensken innimellom. Jeg spør viss det blir for ille jeg - håper det er greit? Har nylig opprettet weblogg på http://ohelene.bravejournal.com/ velkommen innom. Tillegg: Endte opp med å kjøpe Janomes MC10001! Har i tillegg også fått meg en Overlock - Janome MyLock 744D Senast redigerad av ohelene den 2006-01-16 klockan 09:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
tofflor?
Hej!!
Tack för din presentation av dej. Vilka fina tofflor du gör. Säljer du såna? Iså fall vad tar du för ett par till en vuxen i storlek 38? Jag skulle jättegärna vilja ha ett par för jag är så frusen om fötterna och golvet hemma är så kallt. Hejdå! från Thua |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
intressant med ett fritt forum
![]() jag gillade princesskronan på din sida! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
ohelene
Jag hittad presis nyss din hemsida, vilka fina väskor du har gjort.Nu ska jag tillbaka till till din sida och titta lite närmare på allt som finns där. Sov sött från, nattugglan helen
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:00.