![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Rean på Stoff och stil
undrar bara om de har en speciell reakatalog eller ligger alla reaartiklar ute på hemsidan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
det brukar vara en katalog men jag har inte fått den än!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
får man den katalogen om man tidigare har beställt katalog från dem, eller hur funkar det? har bara beställt deras modekatalog en gång.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Rean börjar på måndag enligt deras hemsida. Tror att man brukar få katalogen samma dag som rean startar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Reakatalog
Jag fick min reakatalog idag, den låg bland högen med reklam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ja, jag har då inte fått någon...
Ciczi |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() ...reablad och kan inte heller se foldern på nätet. Däremot går det att komma åt den danska versionen. Priserna i den är ju DKK och om det är samma varor vet jag inte heller, men jag kunde åtminstone läsa det danska reabladet.
Danska stoff och stil |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Det är samma reakatalog
Det svenska reabladet jag har fått i reklamhögen är den samma som den danska reakatalogen. Exakt samma sidor och bilder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Det är nog så...
...att vi som inte bor i Skåne eller i närheten av Malmö inte kan vänta oss någon katalog. Till mig har det i alla fall inte kommit något utskick med posten. Det kommer definitivt inte tillsammans med någon reklam (bor i Östergötland).
Tack för att du skrev att det var samma utskick som den danska. Skulle du vilja skriva vilken "valutakurs" man kan använda för att räkna om priserna. Det syns så dåligt på den lilla bilden (svenska sidorna) vilket pris det är. Jag menar om man kan jämföra två artiklar och räkna ut skillnaden. Om t.ex. en vara i den danska katalogen står för 19.95 vad står det då att den svenska kostar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Hej Lena
På.... www,Forex.se där har du valuta kursen |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
När det gäller priserna i katalogen verkar det inte riktigt stämma med valutakurserna.
Det varierar i alla fall. På ett danskt pris 29,95 är det 34,95 i SEK, på ett annat tyg är det 19,95 i både svenska och danska kronor. Så man kan kanske ringa dem och be dem om en katalog, rean varar januari ut, med reservation för slutförsäljning. Deras tfn nr 040-374600, fax 374601. Jag känner mig priviligerad, har 15 min bilväg till Stof och Stil i Malmö, och det är bara en liten avstickare från hemvägen från jobb. Så det händer ju, att jag "tittar" in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Tack Beth
Jag misstänkte att det inte var så enkelt som att "översätta" valutakurserna.
Nu vet jag i alla fall. Du som bor i närheten får väl frossa åt oss andra som inte har möjlighet att åka 40 mil enkel resa för att köpa tyg. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Nu såg jag att den svenska reakatalogen ligger på svenska sidan. www.stoffochstil.se
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Jag har fått min katalog idag och redan beställt ur den.Allting fanns!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Jag bor 2 mil ifrån Stoff & Stil och är där ganska ofta, men tror ni att jag har fått reakatalogen, nääähäääää, jag tycker att alla ska få katalogen, jag har inte hunnit vara där ännu, men ska troligen ditt i helgen om tiden finns.
Vänligen Monica |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:50.