![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Hjälp mig!!!! *dagens dummaste fråga?*
Jag har precis kommit hem med min begagnade symaskin som jag köpt i en butik. Det är en Husqvarna Variant (tror jag att den heter).
Problemet är nu den att jag inte får upp spännen på den bärväska som jag fick med till maskinen. Det är en brun liten hård väska med silverfärgade spännen med lås (nyckel finns också med). Hur öppnar jag väskan, så att jag kan börja sy. Har försökt slita och dra, men inget händer. *skrattar och skäms* Hjälp mig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ber om ursäkt för denna dumma och enkla fråga. Min andra hälft kom precis hem frö lunch och löste det med två enkla handtag.. ja, vad skulle vi kvinnor göra utan männen? *skrattar*
Det var tydligen så enkelt som att bara dra ner knapparna som finns i låsmekanismen.. :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Inga frågor är dumma. Handlar nog mer om erfarenhet här tror jag. Sådana där lås är vanliga på portföljer och de används kanske mer av män om man ska vara fördomsfull
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:32.