![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Glad
Hej alla goa syvänner.
Tänkte berätta att jag är så glad idag. -Jag har fått min egen Janome 300. Eftersom det inte fanns någon ny att få när jag fyllde år så fick jag låna affärens demomaskin. Det har varit toppen att ha den och träna på. Just nu har jag båda hemma och ska lämna tillbaka lånemaskinen på lördag. Min symaskinshandlare är toppen, hon är jättegullig och ingenting är omöjligt när jag ringer och frågar. -Jag har köpt/fått en massa broderitråd, mönster m.m. i försenad present. -Jag har lämnat ifrån mig höstens skörd av danskläder till föreställning i helgen. -Jag har varit på vattengymnastik, jätteskönt. -Jag har inhandlat materialet till vänskapsquilten så nu är det bara att sätta igång. -Nu ska jag gå till "posten" och hämta tyg och sybehör som jag beställt. -I morgon ska jag på det traditionella Luciaspexet på dansskolan som mon dotter jobbar på, det är kul att se elevernas spex om sina lärare. Och som extra bonus finns dessa underbara sidor med alla fina bilder, diskussioner, tips och råd och syvänner. Inte undra på att jag är glad! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
vilken härlig dag du har
![]() så mycket upplevelser och spännande saker att få hem, riktig överflödsdag! Och hoppas det blir bra på spexet imorgon! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Agneta!
Jag är glad för Din skull, bara positiva saker hela dagen. ![]() Jag har också haft en bra dag, jag har gjort en väst större, (inte min), både fram och nertill, den vart väldigt bra. Två av mina söner har varit in en stund. En lämnade tillbaks en peng som jag lånat ut, den andre lånade pengen!!!! ![]() Och så har jag fått "beställning" på att sy ett par gardinlängder. Och som slutkläm just nu, så har jag broderat en lite fuxia, det ska bli en liten duk,julklapp till min sons svärmor och hennes man, jag ska vara hos min son och hans familj på julafton, och då måste jag ha en liten present till henne också, de ska också vara där. I morgonkväll ska jag på 2-årskalas. Jag förstår att Du bara har skojiga saker framför Dig nu, med nya maskinen och allt som Du ska göra med den. Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Va härligt, måste vara kul och skönt att ha fått den på "riktigt"! Låter som du har en liten minijulafton i förtid. Överflödsdag var ett bra uttryck.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:12.