![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Hur vet man om en vävstol är komplett
Jag jobbar på Erikshjälpen och har fått i uppdrag att prissätta en vävstol. Det är nog en bordsmodell, den går att lyfta från en golvställning.
Nu mitt problem - hur sjutton vet man vilka delar som ska vara med? Det finns fyra lådor med tillbehör! Känner någon till en guide för vilka saker som måste vara med en vävstol, gärna med bilder, engelska ok.? Tacksam för hjälp |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Låna en bok om vävning på biblioteket...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Prova att montera ihop den.
Då kan man se om alla delar är med |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag kan ingenting om vävning och kan därför inte montera ihop den. Har varit på biblioteket och sökt hela Libris efter nybörjarböcker i vävning, alltså riktiga nybörjarböcker. Nada. Får väl hoppas att den som tänker köpa vävstolen vet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
admin
|
Stora vävboken, av Laila Lundell. I den ser man precis hur en vävstol är uppbyggd och vad delarna heter. Det är en riktig bibel för den som väver, nybörjare som erfaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() hej!
jag är intresserad av vävstolen. D får gärna höra av dig... åsa |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:56.