![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Min overlocks nya leksak
En ny leksak till min overlock som jag skickat efter från USA kom idag. Har lek lite med den och gillar den mycket. Den gör så att man kan använda vanliga undertrådspolar sådana man använder i symaskinen.
Senast redigerad av bila den 2011-05-16 klockan 18:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Var?
Skulle man kunna få veta var du sänt efter den ifrån och vad heter det på engelska?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Den heter Bob 'N Serge
Beställde den i tisdags förra vecka och den kom idag måndag. Snabb och bra. Dom har mycketjättemycket godis. Härifrån köpte jag den: http://www.nancysnotions.com/product...ortby=ourPicks |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det var precis en sån här jag behövde - nu är den beställd
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Tråkigt att du vänta så länge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
Citat:
Nu har jag också fått min leksak till min overlock. Tack för tipset.Ewa Politis |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Väcker tråden till liv...
Vad betalade ni för den totalt med frakt och ev momspåslag? Mika |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Köpte lite annat smått och gott också, sax, pincett o sv. Betalade ca 250:- inkl frakt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Tack för svar!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Om du köper bara den så kostar den ungefär 222 kr med frakt om du köper den hos Nancy Zieman http://www.nancysnotions.com/product...ortby=ourPicks.
Exakta priser är svårt att ange eftersom dollar kursen varierar. Det brukar vara prisvärt att skicka efter sysaker från USA, ofta blir ungefär hälften mot här. Har man otur kan man råka ut för att betala tull och mons. Detta har hänt mig en gång och jag har beställt minst 50 gånger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Är man orolig över ev tull och momsavgifter så finns den även att köpa från bla England.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Toppen. För om det går som paket så plockatr ju tullen allt och posten tar en hutlös administrationsavg som gör att småsaker blir väldigt dyra.
Tack för tipset. /Mika |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:23.