![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
nu kanske...
Jag ser ju att många rekommenderar Janome här. Undrar om jag ska kolla andra märken oxå i jakten på ny symaskin - eller blir djungeln bara värre då
![]() Hursomhelst så har jag en topp lista nu... 1. Janome Easy Jeans (4995 kr) 2. Janome DC 3050 (5995 kr inkl ngt erbjudande...) jaha, vad tror ni? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Jag köpte en Janome Easy Jeans för ca två månader sen och jag är otroligt nöjd med den. Läste om den innan att den kunde sy genom 16 lager jeanstyg och det verkar stämma. Jag har sytt både grova tyger och fina tyger med den. Ett stort plus är att man kan höja foten extra högt.
Jag har inte hittat nåt minus med den ännu och tror inte att jag kommer att göra det heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej!
Jag har inte provat Easy Jeans, men däremot DC 3050. Jag köpte den med löfte att få byta om jag inte var nöjd med den. Jag hade den en vecka och sen bytte jag till QC 6050. Jag tyckte den känndes "plastig", den har inte reglerbart pressarfotstryck, den har få pressarfötter. Jag kommer inte ihåg om det var något mer, men jag var allmännt missnöjd med den. Innan jag köpte den hade jag dock bara hört positiva omdömen om den, så min var kanske ett måndagsexemplar. Lycka till med ditt köp! Mvh Mariette |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:20.