![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Djup rygg
hej! jag har lite problem.. Har försökt och försökt men jag får inte till det. Någon som har ett bra tips på hur man syr en snygg öppen rygg på en klänning?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det var en öppen fråga! Inte lätt att veta vad du ser som problem eller vad du tycker är en snygg öppen rygg så det blir svårt att svara på frågan "hur", när man knappt vet "vad".
Berätta mera??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() jo jag har en färdig klänning som är för liten eftersom jag inte kollade storleken när jag köpte den second hand. tänkte öppna upp ryggen ocg sy till en djup rygg. Fattar du vad jag mear? bara helt öppen liksom.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
jag tittade på körslaget i helgen och Elisa hade en klänning utan rygg som var jättesnyggt på hennes kropp... tror att det var några knytband i bysthöjd bak.
Hitta någon "brist på rygg" länka och ta ett kort på din klänning så kan vi hjälpa dig bättre. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:12.