![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
overlock söm
Jag har möjlighet att byta in min overlock till samma pris som jag köpte i butiken för 2500kr.
Jag tvekar och velar nu. Är sugen på en Janome 760 som kostar 5000kr (skulle alltså byt in overlocken och oh pynta 2500kr för nya askien). Försäljarn är bra, men det är klat hn inte tycker jag kan vara utan min overock och att "vanlig" ovelocksöm nt är att jämföra!Jag är sugen på att även köpa till pessarfötter för att få fler effkter/möjligheter! Vad trorr ni? Kan ngn ge mej råd?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Overlocksöm
Skulle nog vilja säga att försäljaren har rätt. Det är inte alls samma sak att sy med overlocksömmen på en vanlig maskin som på en riktig overlock. Men du får väl väg det mot hur mycket du använder din overlock. Jag skulle inte byta in den, kan inte leva utan.
Hälsningar Ulla |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag ahr inte haft min overlock så länge (2 år ungefär), men kan inte tänka mig att vara utan heller!
Men ibland kan ju ekonmi tyvärr göra att man måste välja... Jag hoppas i alla fall du kan hitta ett sätt att både behålla din overlock och köpa den nya maskinen!! Åsa |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:47.