![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Liten ullsax
Jag undrar var jag kan hitta en liten ullsax (ska användas som putssax av trådar och dyligt) helst i Stockholms området. Allternativt en snipper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Stoff o Stil har en liten en i plast och stål för 17 kr som de kallar overlocksax som nog duger men så klart är en helstål ullsax snyggare. Skulle vilja ha en till för den vi redan har sedan länge används i köket.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Man ska prata med sin man först, innan man skriver och frågar. Han hade sett dessa i saxar i sin leksaksaffär, när han var dit sist. Så nu har jag beställt och fått två sådana saxar och dom var jättefina.
Här kommer länken till en av dom leksaksaffären han brukar handla i som har sådana saxar. http://www.mjhobby.se/mjhobby/produc...17&pid=PPL5015 Ps. Min man är en tågtok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tackar Då har jag en orsak att stanna till i Västberga också, när det nu blir av. Blir väl någon SL-remsa som jag måste åka slut på före årsskiftet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Det går att skicka efter också därifrån, dom har en enhetsfrakt på 29 kr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:03.