![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Interlock tyg till volangkjol
Hej alla här är jag igen
![]() Tänkt sy en volangkjol och göra volangerna i interlock för jag har hört jag slipper fålla vilket är skönt när det ska va en del volanger. Så hade beställt lite tygprover bland annat då ett tunt interlock tyg i polyester från stoff & stil. Enda jag hitta som var tunt. Men idag när jag fick den å undersökte den lilla tygbyten så vart det trasig strumpbyxa effekt på den när jag drog lite i den (långa rispor som går i kedjeeffekt till slutet av tyget). Vill ju inte att det ska vara en chans det kan bli så sen i den färdiga kjolen. Så undrar är det så med alla interlock eller var det bara för den va i polyester och inte bomull, finns det nåt sätt att undvika det eller vet nån något annat passande tyg som jag slipper fålla ![]() Vill att tyget ska finnas i vit, svart och grått(icke melerad), |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:54.