![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Ballongkjol
Jag har funderat lite på de balongiga kjolar jag har sett på folk och i tidningar nu ett tag...
inte den sortens kjol som har ett tajtare band om knäna (eller där den dlutar) utan en som slutar med vidd. hur får man fållen att bli så där puffig och ballongig? ni vet när fållen liksom går upp en bit på insidan kjolen och får själva slutet på kjolen att se puffigt ut? hoppas nån förstod min babblingar... :/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Man har ett tyg på utsidan som är längre, och en kortare del inuti, så det är två lager tyg som sitter ihop i linningen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
menar du att man liksom syr fast yttertygets nederkant med innertygets neder kant?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jaa precis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
tackar så mycket för svaret, ska försöka me det när jag får typ och tid och ork och sånt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Lycka till!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:07.