![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
vill försöka sälja lite kläder...
Nu har jag varit hur duktig som helst! ja har rensat bland tyger och stuvar samt bland kartonger av sparade kläder. Än mer duktigt är att jag rensat ut en liten "släng hög" och en större "sälj/skänk hög". Nu undrar jag bara hur man lättast kan försöka sälja kläder. Det är endel märkes jeans och skjortor...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
många mindre second hand-affärer säljer på kommission. annars kan du väl pröva tradera.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
tips?
Citat:
har du tips på ngn i Sthlms trakten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
på söder finns ju judits och la pricipessa som ligger rätt nära varandra (hornsgatan). om det är märkeskläder av exklusivare art finns chanesse på grev turegatan. little shop of fashion finns vid sankt eriksplan. Det finns massor. kolla gula sidorna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
nåväl
tradera.com visar sig funka mkt bra!
och är det tillräckligt billigt/bra pris så kan man visst bli av med vad som helst ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:31.