![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() nån som vet var man kan köpa vanlig textilfärg att färga in hela tyger med på postorder eller nätet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
om du menar batikfärgsliknande, så finns det hos panduro...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
nej, jag menar färga in enfärgat, heltäckande, som tex herdins textilfärg.
Vet att clas ohlsson har, men dom har för få färger att välja mellan, nån som vet nån annan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej mim
Har du möjliget att handla från swelogent har dom bra sortiment på färger. /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Åh, typiskt nej, det har jag inte...
tack för tipset i alla fall ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Willys mataffär hade när jag var där senast. Dock ett begränsat antal färger men alla tillbehör som infärgningssalt fanns.
Lokala färghandeln skulle jag besöka för ett större sortiment. Har tyvärr inga websidor att tipsa om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag kan inte ta mig ut pga värk och just färgnyanser kan vara svårt att skicka andra att köpa, så det hade varit skönt att ha nån stans att skicka efter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Tänk på att nyanser kan vara sisådär på dataskärmen också!
Det verkar inte finnas så mycket olika färger, enligt Herdins egen sida: http://www.herdins.se/ där finns i alla fall färgnumren om man vill skicka någon annan att handla. Senast redigerad av Avslutat medlemskap den 2005-10-16 klockan 09:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
vilken bra ide! tack för tipset.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Om man färgar mycket och kan tänka sig att blanda färgen själv så har jag ett tips.
http://www.zenit-konst.se/Servlet Det krävs kanske en viss vana att arbeta med färger men dom har en affisch med recept på olika blandningar. Herdins färger blir dyra i längden. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:47.