![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag har köpt en begagnad huskylock 580 ED, och behöver nu en ny nål då den ena gick sönder härom dagen.
Vad är det för nål man kan använda och var finns de att köpa? (har testat med en som jag hade hemma, men den funkar inte) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Läs och följ instruktionsboken - där står vanligtvis exakt vilka
nålar som skall användas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag använder Schmetz 130/705H till min Hyskylock 580Ed
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Kolla hos Bibbis textil hon har säkert nålar som passar
Hon har billiga priser och mycket snabb leverans. Dessutom så är hon genomtrevlig |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Själv skulle jag behöva nya knivar i min...........Men när jag söker på nätet hittar jag inga till just Huskylock 580ED. Dom är slipade 1-2 ggr så nu skulle det behövas helt nya knivar.
Maskinen börjar ju få några år på nacken så det verkar vara svårt att få tag på nya ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
Citat:
jag läste av en händelse på Facebook där symaskinswebbshoppen.se har sin sida där skriver de att de säljer knivar till alla Huskylock. Jag tror inte knivarna finns med i webbshoppen men de skrev att det är bara att kontakta dem de har alla knivar i lager. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citat:
Tack för tipset!!! Jag ska genast kolla uppdet. //Eva |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Nu har jag monterat nya knivar på min Huskylock.
Beställde på symaskinswebbshoppen.se Tack för tipset Ma-lou!!! //Eva |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:58.