![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Husqvarna electronic 250?
Jag har en Husqvarna 250 Electronic utan instruktionsbok.
Är det någon som vet vad det ska vara för spolar till den? Och går det att få tag i en instruktionsbok på något vis? Jag har googlat på denna maskin otaliga gånger, men den verkar ju inte existera annat än i mitt syrum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Jag tycker detsamma när det gäller tillgängligheten av information om Husqvarna symaskiner på nätet. Jämfört med Singer som har en sajt, där du lägger in tillverknings/serienummer av symaskinen och får all information även om de gamla som tillverkades för hundra år sen. Det är inte bra av Husqvarna. Som ägare av deras gamla maskiner anser jag att lite bättre ordning på information på nätet vore till gagn både för Husqvarna som företag och för oss som konsumenter. Jag har försökt hämta dig hjälp från nätet och Youtube, men utan någon framgång ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
husqvarna eletronic 250 |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:45.