![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag måste köpa en ny maskin för min är slut som artist. Det är en AEG, dvs det billigaste man kan hitta för pengar på Elgiganten. Men nu efter sju år är den slut och jag köper hellre en ny än betalar pengar för att laga på den gamla skrutten. Men vad ska jag ha?! Jag syr kuddar, gardiner, kläder.. ja det mesta. Skulle behöva en maskin som kunde klara lite tjockare tyger men som helst inte kostar mer än 5-6000.
Jag har kikat lite på Singer. Det var vad min mamma hade och men hennes bästa vännina hade en Singerbutik så jag antar att det var ett lite partiskt beslut ![]() ![]() Jag kikade på Singer curvy 8763 och en curvy 8770. Man lär ju inte använda alla 225 sömmarna på 8770 kanske, men eftersom det just nu bara skillde en tusenlapp mellan maskinerna så kändes det lite roligt. ![]() Allt lär ju vara bättre än den jag har haft, men jag skulle bli superglad för lite hjälp i symaskinsdjungeln. ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:10.