![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Roligt mönstrat tyg till regnkappa
Hej!
Jag är ny här, men det lilla jag har läst så känns det som jag kommer ha mycket nytta av detta forum. =) Jag ska sy en regnkappa tänkte jag (så jag kan tycka det blir lite roligare att gå ut i regn med hunden *blink*) men jag hittar inget roligt tyg med mönster. (läs: prickigt och färgstarkt el liknande) Stofft och stil har inte så mycket roliga alternativ, vet ni något annat ställe som man kan köpa det på? Internet el i butik. Hoppas på att ni har några tips till mig! =) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag föreslår att du kollar bland länkarna här på sysidan. Du kan ju också prova att söka på ngn sökmotor på internet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Mönster?
Hej!
Av ren nyfikenhet undrade jag vad du tänkte använda som mönster? Blev så sugen när jag läste ditt inlägg att göra en själv! Tack på förhand! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
kolla ebay, där finns det mesta =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
affärer, regntyg |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:50.