![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Vad göra med stort parti tyger, garner mm
Min mor som var textilkonstnär har efterlämnat mängder med tyger, garner och annat material. Mycket stuvbitar och små tygbitar.
Vi har ingen möjlighet att gå igenom allt detta i detalj utan vill sälja eller lämna bort allt till någon som kan ta hand om det. Det kan uppskattningsvis komma att röra sig om 20 fulla flyttkartonger. Tacksam för tips eller om någon här är intresserad så hojta till. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
Köper gärna...
en kartong...
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Myrorna, Rädda barnen, Röda korset. Jag lämnade garn till en grupp damer som stickade och skickade till östländerna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Skilslöjden fick en massa stuvar när jag röjde för ett par år sen. De vill säkert gärna ha garn också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Finns det någon skola med inriktning mot sömnad där ni bor, typ textillinje på gymnasiet eller någon grundskola...då går ju materialet vidare i mammas tecken i form av skapande verksamhet i utbildningssyfte.
Eller någon förening med textilhantverkare? Ett annat alternativ är ju att lägga ut flyttlådorna på sysidans annonssida för symbolisk summa och fraktkostnad. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:39.