![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
"vanlig" jersey på stof och stil
Jag har köpt det här tyget
http://www.stoffochstil.se/Katalog/M...rticleid=27676 Nu skulle jag vilja köpa enfärgat tyg i samma kvalité. Vilken är det jag ska välja då? För deras stretchjersey är ju mer som mudd i kvalitén. Är det viscosejersey jag bör köpa? *är så lost när det gäller vad olika tyger kallas* |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag funderAde åå samma sak häromdagen och jag teoe inte de har vanlig enfärgad jersey. Den med viscose i är ju inte rätt till det jag menar i alla fall.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Vad konstigt att dom inte har vanlig jersey.
Någon som har en idé var man kan få tag på det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jofotex, JNY, MG-tyger och Kameleont design har jersey av hög kvalitet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag var på Jofotex för någon månad sedan och köpte deras enfärgade ekologiska jersey för strax över 100 kronor metern. Den är fantastisk! Lite tjockare än jny's eller mjuka tygers.
När det gäller stoff och stil beställer jag alltid via telefon - då kan man få lite tips om vilka tyger som har samma kvalitet. Om jag inte missminner mig har de två eller tre enfärgade jerseytyger - orange och vit, tror jag, och kanske svart också. Ring och fråga. Hälsn. Anette |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:30.