![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Oh Fransson Tokyo Subway quilt a long?
Hej!
Jag söker någon att quilt-a-longa med på Oh Franssons Tokyo Subway quilt! Någon som hänger på? http://www.ohfransson.com/oh_fransso...ilt-along.html Man skulle kunna byta lite lappar med varandra och peppa varandra i denna fantastiska skapelse! ![]() /Agneta |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har varit inne och kikat på hennes quilt många gånger. Någon gång ska jag göra en sån. Nu har jag dock för många halvfärdiga projekt. Kan inte starta ett nytt stort innan jag slutfört några andra..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
det verkar vara standard, att man har så många projekt så man hinner inte nu, men någon gång i framtiden...
![]() Jag har börjat klippa lite bitar nu, men det hade allt varit bra att byta lite med någon, så man inte får för mycket återkommande rutor i "linjerna". ![]() Än är det inte klart så frågan står fortfarande kvar om någon vill hänga på. ![]() /Agneta |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:23.