![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Fyndat på second hand
Idag har jag fyndat!
Varit på second hand butik i dag och fyndat massor med tyger. Hittade bland annat 2,5 meter nytt kostymtyg som åtminstone räcker till ett par snyggbyxor. Priset? 90:- Hittade också ett antal snygga tunnare tyger till det facila priset av 50:-/st. Längderna ligger på minst 2 meter styck. Av dem kan jag sy både klänningar, blusar och toppar. Så nu klarar jag mig ett tag framöver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Visst är det bra med second hand?
![]() Ofta är material det dyra när man syr. Men med beg/gammalt kan man hitta billiga. Om man inte vill ha fina vintagetyger som kan ha prismärkats upp för just den skälen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Grattis till dina fynd! Jag köper nästan alla mina tyger second hand. Där hittar man så mycket fina och annorlunda tyger, jag brukar hitta för 5-20 kr styck ungefär som räcker till klänningar och så. Så himla kul!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Fynd
Fyndade förra âret i Göteborg. Handtryckt batik, i fin bomullskvalitet, med figuralt mönster. Blev jättesnyggt sängöverkast. Gjorde en bârd som hänger ner. Betalade bara 50:-. Det var oanvänt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tyger!
Hejsan!
Jag har en affär som jag köper så gott som alla mina tyger i. Och det är Pias returtjänst. En second hand affär. Mycket tyger för en billig slant får man. Dessutom är det fint upplagt på hyllor så att man får en bra översikt på vad som finns. Hälsningar Eva |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:19.