|  | 
|  | Nyheter |  |  | Artiklar |  |  | Bloggar |  |  | Forum |  |  | Bilder |  |  | Annonser |  |  | Recensioner |  |  | Länkar |  |  | Kalender |  |  | Medlemmar |  |  | Din sida |  |  | Om... |  | 
 Bevakningar
 Bevakningar    Inställningar
 Inställningar    Sök i forum
 Sök i forum    Forumregler
 Forumregler  | 
 | |||||||
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ | 
|  2011-02-08, 11:31 | #1 | 
| Medlem sedan: jul 2010 
				 | 

Beställt fel tyg, kan det funka iaf?
			 Jag har beställt mönster och tyg till en sweatshirt. Det står på mönstret i parantes till stretchtyg så jag tog helt enkelt och sökte efter stretchtyg på sidan och hittade ett fint tyg stretchjersey/muddväv. Efter beställningen upptäcker jag att det finns en kategori som heter just sweatshirt...   Kommer det fungera med tyget jag har beställt eller måste jag köpa nytt tyg? | 
|   |   | 
|  2011-02-08, 12:39 | #2 | 
| Medlem sedan: jul 2009 
				 | Det borde inte vara några problem med det tyget du har. Det kan kanske skilja lite i tjocklek, och ev lite i stretchighet men inte så att det stör. Tycker du att det blir bra så blir det säkert det. Lycka till | 
|   |   | 
|  2011-02-08, 13:22 | #3 | 
| Medlem sedan: jul 2010 
				 | Åh, jag hoppas verkligen det! Väntar på att få hem det så kan jag se om det fungerar eller ej. | 
|   |   | 
|  2011-02-08, 13:48 | #4 | 
| Medlem sedan: jun 2005 
				 | Har du beställt tyg från stoffochstil.se så är det inte så jättestor skillnad på jersey och sweatshirttyget. Bara att sweatshirttyget är flockat på baksidan.   Lycka till  | 
|   |   | 
|  | 
		«
			Föregående ämne
			|
			Nästa ämne
		»

| 
 |  | 
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:52.

Linjär visning
 Linjär visning