![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Gradera doftstyrkor
Hej!
Jag undrar hur man bäst går tillväga för att skapa väldoft i ett sovrum? Jag är inte rädd för starka dofter och gillar nästan att bli lite yr av ångorna. Kan någon gradera doftstyrkan på dessa alternativ? Doftsten + doftolja Aromalampa + doftolja Doftpåse Vanliga doftkulor Vilket luktar starkast, vilket luktar svagast? Jag gillar tanken med en doftsten. Hur starkt luktar det i ett sovrum? Tar en doftsten "slut" om man använder den tillräckligt mycket? Tack för svar! Linnea |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Låter lite läskigt tycker jag. Doft är ju inte ingenting - det är ju ämnen man andas in. Själv gillar jag nyvädrade sängkläder bäst - om de inte är tvättade i parfymerat tvättmedel så doftar de "friskluft" - ljuvligt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:41.