![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tyg utomlands???
Skulle gärna beställa tyger till barnkläder utomlands. Någon som har tips på bra sidor????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag gillar Michas stoffecke
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jättemycke fint, synd man inte kan tyska=( Får ta hjälp av någon.
Funkar det bra att beställa där? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
På tyg.se finns mycket fint, lätt att skicka efter tygprover.
Man kan beställa 5 st utan kostnad. Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Michas Stoffeche är bra, även om de inte har kortbetalning utan man sätter över pengar på bank. En dam som jobbar där är norska så du kan skriva på svenska. Googles översättning fungerar ganska bra tycker jag när man är inne och kikar på sidan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Förresten kan jag tipsa om Fabric Gairy också. Tygerna är ganska billiga, men man får betala tull så kostnaden blir samma om i Sverige ungefär.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Fabric Fairy ska det vara.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Varför inte pröva ebay?
Jag har handlat ganska mycket på amerikanska ebay. Där finns tyghandlare från hela världen. Är ganska kul att köpa direkt från Thailand, Hongkong eller Indien och få paket med konstiga frimärken på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Har en sida, men jag tror det är samma som du har beställt ifrån för jag känner igen dom tygerna som du har lagt upp i din blogg. En sida i Usa
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Japp, hittat en säljare i USA som jag kommer att samarbeta lite med, så framöver kommer det hem massor med fina tyger=)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
en amerikansk websida. www.fabric.com skickar även utomlands
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:44.