![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Kom precis tillbaka till sverige, från Japan.
Har varit i japan i 3 månader och arbetat. Innan det gick jag en mode design utbildning i Toronto. hittade denna sidan och reggade mig ![]() här har man bilder på lite utav vad man gjort med skräp man fått över.. www.yacuzhi.com/da.htm på jobbet styrde jag detta: www.wonderlustclothing.ca gjorde FW05 & SS05 kollektionen, ritafe mönster och sydde efter chefens skisser. Jag vill gärna se bilder på era projekt. Håller just nu på med en kostym i mocka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
om du går in på album så ser du det senaste som är inlagt, du kan även gå in på medlemmar och få fram allt de har lagt ut, där får du lite hum om vårat slit o släp vid symaskinen //nilla
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
ok, ska kollas upp.-
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
ååååååh vad roligt du har haft för dig! =) Tittade på din chefs/ditt jobb ... det var spännande att se. Vad ska du göra nu när du kommit tbx till Sweden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Kom tillbaka för en vecka sedan
![]() Just nu letar jag industrisymaskin... |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:20.