![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Janome 6600
Har försökt att hitta något om ovan maskin i forumet utan resultat, men om det finns något så har jag väl sökt fel! Har läst på Janomes hemsida om symaskin, men som vanligt är det väl dom som har sytt med den som kan lämna bäst svar!
Känner att min Husqvarna Rose är lite trött! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Här kan du läsa en del om 6600
http://www.sysidan.se/reviews/viewreviews.htm?ID=231 Även på Janomes hemsida, i Symagasinet kan du läsa en hel del om maskinen. Det är den bästa maskin jag någonsin haft, det finns inget jag kan klaga på |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Säger samma...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag är jättenöjd med min och vill inte byta till annan maskin eller annat märke
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
6600 är helt underbar att sy med.
Det har kommit en maskin som heter Horizon 7700 (Janome)med bla.friarm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack!
för era snabba svar. Det är ju dock lite pengar som man ska ut med, när man köper en ny symaskin. Ska försöka testa den i någon affär i närheten, har sett att vissa har sänkt priset på den.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hur bred är sick sacken på 6600? Det finns ingen inne hos min lokala symaskinshandlare och det står inte i Janomes informationsbroschyrer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Svar: 7 mm
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Den är 7,0
Hoppsan, svar exakt samtidigt |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:46.