![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Registrerade medlemmar som aldrig har skrivit
Sökte för att hitta folk som bor i Vänersborg här...visst fick man resultat med det visade att det mesta var folk som har reggat sig men aldrig skrivit ett inlägg och har inte varit inne på minst ett år. Går det inte att ta bort dom användarna och skulle dom vara intressanta så får dom regga sig igen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
admin
|
Finns en gammal diskussion kring detta här:
http://www.sysidan.se/forum/showthread.php?t=15630 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jaha...tack...tycker bara konstigt att så många registrerar sig men har inte varit inne sedan den dagen dom registrerade sig och har aldrig postat något eller visat något foto....men men...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Folk som parkerar sina namn... Eller reggar och glömt bort. :P
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hejsan, jag bor nästan i Vänersborg,i Frändefors iallafall som ligger 1½ mil ovanför
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hejsan,
Jag bor i Vänersborg...*ler* ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Trevligt!! Kul att det finns några häromkring!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Också boende i förfärligt-fula-och-dyra-arena-staden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
ha ha.. jag är inte heller något fan av arenan precis
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Hej!
Jag tillhör dem som har registrerat mig o sedan varit borta flera år, pga sjukdom o annat. Sedan kommit tillbaka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Ja...snygg arena vi har va!! Klarade inte ens första vintern!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Det finns i alla forum, för att återknyta till ursprungliga frågan, me3dlemmar som kanske sökt efter specifik information och registrerat sig enkom för detta. Dessa inaktiva medlemmar bidrar ju inte speciellt till forumets kvalitet (sämre) och det kanske blir jobbigt för en administratör att rensa.
Bättre vore en automatisk "rensare" som tog bort medlemmar som aldrig gjort något inlägg efter något år eller så. (Jag cyklar förbi arenan 4 ggr per dag och är rädd att gaveln ska rasa över mig varje gång ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Det låter som en klok idè Leningrad. Måste till ngn form av pgmvara som fixar det automatiskt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:38.