![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Storlekslappar
letar efter butik som säljer stl-lappar till barnkläder. Jag vill alltså kunna beställa ex 50 st lappar m stl 62, 50 st lappar m stl 68 osv.....
Någon som kan tipsa??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Bibbi har - hennes annons finns ju här på sidan, som du säkert vet. Dessutom finns det på www.minanamnband.se om jag inte minns fel.
/Anette |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
ok. var hittar jag bibbi??? Får kolla minanamnband igen, hittade inget där när jag kollade nyss. tack för tipsen :-D
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Sök på Bibbi på medlemssidan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Här hittar Du Bibbis Textil
http://www.sysidan.se/company/view.htm?ID=10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
tack alla, jag hittade bibbi. Det kommer att bli dyrt det här, fanns ju massa roliga saker till väldigt bra priser............
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Mina namnband har också (finns en rubrik i vänstra spalten på sidan) men jag skulle tro att Bibbi är ett bättre alternativ - hon är otroligt snabb att skicka det man vill ha och som du sa, det finns massor med bra grejer. På mina namnband kostar 25 st 89 kr såg jag.
/Anette |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:21.