![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Finns det någon som vet något bra företag som trycker upp sådana där lappar man kan sy fast på sina plagg? Helt i tyg med ens logotype på.
Tacksam för svar =) Hemsida eller adress vore toppen. /Maria |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
jag beställde mina från vävnamn AB - snygga tyckte jag! Jag gjorde etiketter med min firmalogo på svart satinband med guldtext - mycket tjusigt. 100st för 394.00 / att dra av på firman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Å, tack så mycket. Måste genast kollas upp!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
helene: vilken typ av etikett betsällde du? det finns så många olika
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej!
Gå in under designetiketter och sedan satinetiketter! Heléne |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej,
har redan skrivit detta på tråden "eget märke", men kan inte låta bli att även skriva här. Jag beställde också vävda design-namnband från Vävnamn AB, men har bara haft problem med dem. De har levererat fel 3 gånger! Detta vid samma order och det har tagit väldigt många veckors väntan. Har ännu inte fått dem rätt! Första gången var texten bara halvfärdig och sedan fick jag plötsligt påstrykningsbara när jag bara ville ha påsyddbara och så håller det på. Men som sagt, kanske bara jag som drabbats... men det har varit väldigt trist då jag beställde många namnband och i olika färgkombinationer. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:52.