![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Vaseline Intensive Care hudkräm
Hej!
Jag börjar misströsta, jag vill ha min hudkräm igen! Parfymfri, jättebillig och går ner i huden och inte kletar. Jag har fastnat för Vaseline Intensive Care, parfymfri, stora flaskan, sedan flera år. Nu har den försvunnit. Jag har misströstat, försökt köpa andra märken men bara blivit besviken, stark parfymerat eller geggamoja som ligger kvar på huden. Jag bestämde mig för att åka till ALLA butiker jag sett VIC tidigare. Snurrade runt i Frölunda Torg tills jag fick ont i mina ben. Hemköp, Åhlens, Kicks, H&M. Ingen resultat. Sedan började jag tänka "vad fan är det samma företag som äger Hemköp, Åhlens och Kicks kanske? Jäkla monopol" och åkte ut till stan och besökte en butik som jag köpt VIC tidigare, Gårda Parfymeri eller vad de nu heter, på Kungsgatan i göteborg och de verkar ju vara en independent butik. De sa att de inte sett produkten på länge! Men online ser jag ju att märket är kvar i alla fall internationellt och på svenska kan man i alla fall hitta produktinformation om innehållet.. Så de borde ju inte ha försvunnit helt? Så, jag ber om hjälp av er! Jag har torra och fnasiga händer och använder min dyrare ansiktkräm för händerna, oekonomiskt ju. Och det är ju bra att ha en stor flaska som man kan använda till hela kroppen utan att bli ruinerad. VAR i helskotta kan man köpa VIC? I Göteborg isåfall. ![]() TACK! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kolla mailen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Alvan, tack.
![]() Verkar då helt enkelt vara så att Åhlens + kompani slutat med att köpa in produkten... Och liten rättelse, nu för tiden heter det Vaseline Intensive Rescue. (kollade på min tomma flaska och ja det stämmer) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Lycka till med inköpet, när du väl lyckas ta dig till butiken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Den brukar finnas på Gekås i Ullared också om du skulle ha vägarna förbi.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
usch, aldrig att jag sätter min fot där!
![]() (för mycket kalabalik för min del) |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:33.