![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Provdocka Helena
Någon som har erfarenhet av provdockan "Helena"? Är hon stadig och ställbar på ett bra sätt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag är ganska stadig, men jag tror inte jag är ställbar. Ge mig några månader så kanske det går.
Nej, jag bara skojar. Var tvungen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Underbart!
Hi hi.
Jag är också stadig så det passar ju utmärkt. Förmodligen skulle vi ha roligare ihop vid provningar än med en provdocka! Men den här Helena är ställbar i stl 44-50 i ett nafs, utan vare sej semlor eller bantningskurer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Monica - min nya kompis
Nu har jag köpt provdockan Monica och kan berätta att det är en trevlig bekantskap. Jag förstår inte att jag klarat mej utan en provdocka tidigare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Roligt att du är nöjd.
![]() Jag köpte en provdocka och sen fick jag för mig att börja sy dockkläder istället. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Var köpte du Monica och hur dyr är hon? Är också på jakt efter en sykompis och är nyfiken.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:05.