![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Kavajbolero?
Nu är jag riktigt less.. Jag vill ha en kavajbolero! Men den enda butik som jag sett har en är H&M och deras modell är hur snygg som helst - fast brun! Och jag vill ha en svart. J.Lindeberg ska tydligen ha en men i deras butik i Malmö har de inte den. Någon som vet vart en sådan annars kan finnas?
Jag funderar på att låta någon sy upp en. Känner inte att jag ska börja på projektet sy en kavaj förrän sömnadsvanan min är större - men kanske..? Var hittar man bra tyg till en kavaj (svart)? Och kan man använda sig av ett kavajmönster som man gör om till bolero? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Om du bara menar en vanlig kort kavaj så skulle du kunna vänta till i höst, om du har tålamod. Tydligen blir det en stor trend då. Vilket betyder att det kommer finnas överallt.
Men annars...varför inte köpa brun och färga den svart? Kanske roligare att sy förvisso. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jo, det är roligare att sy! Men jag menar inte bara ett "kort kavaj" utan en som slutar under brösten - dvs. en riktigt kort kavaj. Men om de sistnämnda kommer finnas rätt mycket till hösten så kan jag vänta..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jo nästan.. fast det ska gå att knäppa med en knapp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Aha.
A, jag vet inte. Du får väl hålla ögonen öppna så dyker väl något upp. =) |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:08.