![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Träff ÖREBRO
Hejsan!
Nu startar jag en ny tråd igen och hoppas att det går att få till en träff för sömnadsintresserade i Örebro. Jag vill gärna lära känna nya personer som har liknande intressen som mig, det skulle vara mycket roligt. Jag tror att vi har mycket att lära och inspireras av varandra. Jag kan vara den som håller i trådarna och jag gör det bäst från min mail: virre.j@hotmail.com Vad tycker ni? Ska vi ses en gång i månaden? Första gången/gångerna kan det passa att ses på ett fik till att börja med tycker jag. Jag har ett förslag att vi skulle kunna ses på Gröna Grodan Coffehouse, Engelbrektsg. 9. Skicka gärna ett mail om du är intresserad och berätta lite hur ofta du skulle vilja träffas och vilket datum som kan passa. Ha det underbart gott! Mvh Veronica |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Roligt!!
Jag är absolut på! Hoppas vi blir några stycken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Träff ÖREBRO
Vill bara påminna om att jag kan hålla trådarna inför att träffas men då gäller det att du som är intresserade mailar till mig (virre.j@hotmail.com) och svarar på frågorna nedan. Det är lättast eftersom jag kollar min mail varje dag.
Passar det att ses en gång i månaden? Vilken dag i veckan passar dig? Blir det bra att ses på Gröna Grodan Coffehouse, Engelbrektsg. 9? När jag har fått in några svar, mailar jag till alla och vi bestämmer en dag som kan passa och de som kan/vill komma, kommer. Låter det ok? |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:30.