![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Fraktbolag från England
Ni som beställt maskin från England.
Vilket fraktbolag levererar maskinen här i Sverige? Hur lång tid har det tagit innan ni fått maskinen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Mina maskiner kom med DHL, det tog bara 6 dagar från det att jag gjorde beställningen tills de kom ända hit till dörren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Min maskin kom med Posten (beställde från SMD)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Första gången minns jag inte, men andra gången blev det företagleverans via posten till min dörr, förmodligen pga att jag skrev sambons företag som adress och på den tiden hade han kontor hemma.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Idag fick jag min maskin!
Den kom med posten och eftersom jag har lantbrevbärare så fick jag den hemleverad. Det tog precis en vecka. Lustigt att det tar kortare tid att få en maskin från england än från sverige. Dagen innan jag beställde min maskin beställde jag en maskin åt min svägerkska från symaskinexperten, den har fortfarande inte kommit. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:57.