![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Bestämt mig för Janome, men vilka tillbehör?
Har bestämt mig för att beställa en Janome coverlock 1000cp från England, men vilka tillbehör bör jag beställa?
Har funderat på sömnadsguid, genomskinlig pressarfot, bandkantare men vilken storlek? något att sy rynkning med, men vilken storlek? Något annat........ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har inga bra svar alls till dig men ville bara säga VILKA HÄRLIGA BEKYMMER!!!!
Det enda jag kan tänka mig att jag absolut skulle köpt är bandkantaren för den tror jag man har massor av nytta av men som sagt så har jag inte en aning för det är bara en dröm långt borta att köpa en cover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har några olika tillbehör men det enda jag har använt är den genomskinliga pressarfoten. Den är ett måste, sitter på jämt.
Köp maskinen och känn efter vad du behöver. Det går alltid att beställa i efterhand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hur går det med beställningen Camilla? Såg att det är en här på Sysidan som ska sälja sin, har du kollat in den?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Är beställd, väntar med spänning!!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:25.