![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Köpa covermaskin?!?!
Om jag ska köpa en billig/enkel men bra cover maskin, vad ska jag då ha för en? Snälla hjälp mig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Janome coverpro.
Syr väldigt snyggt och är väldigt lätt att förstå. Kan sy i både tjockt pch tunnt. Enda nackdelen den har är att den inte har topcoversömmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Dum fråga, men vilken är top cover sömmem, är det dekorsömmen man använder på barnkläder?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det är den sömmen som ser ut som ett virrvarr på både avigan och rätan. På coverpron ser coversömmen ut så på avigan. Visst går det att sy från avigan för att få den effekten men det kan vara bökigt att träffa rätt om man t.ex. ska ha den i en skarv eller dyl.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Vill verkligen ha, bara så rädd att välja fel. Alla verkar tycka att Janome coverpro 1000cp är bra, vågar jag beställa från nätet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Visst vågar du beställa från nätet. Funkar väldigt smidigt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:52.