![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Min dator havererade i går. Vi var tvungna att
installera XP igen. Mina broderiprogram var ju förstås borta. Jag tog bort dongeln. Sen installerade jag cost-vip + dig-vip, + Stitcheditor. Sen satte jag i dongeln. Får till svar att ingen dongel finns. Vad gör jag för fel? Efter första installationen startades datorn om, men inte efter dom två senare. Kan någon hjälpa mig? Fy vad stökigt Inger |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej Inger!
Har du fler uttag som du kan sätta din dongle i, prova i så fall att sätta den där. Men när jag fick installera om mitt Huskvarna program så hade jag donglen i och även kortläsaren hade jag i uttagen. Lycka till Monica |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
installationsproblem
Tyvärr havererade datorn en gång till.
Nu får jag vänta tills min datafreak till son kommer hem från sin utlandsresa. Lyckligtvis har jag fått låna en dator så jag kommer ut på nätet. Konstigt hur beroende man blir. Jag återkommer säkert. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:25.