![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Hilco Tyger
Hej,
i min favorit sytidning "Ottobre" brukar dom använda tyger från Hilco. Tygen ser jättefina ut, men jag har inte lyckats hitta dom nånstans här i Göteborg. Vet nån var man kan köpa dom nånstans? tacksam för tips Marnie |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Om en eller två veckor så startar Otillia butiken i Södertälje en webb-butik med Hilco tyger. Hon som äger affären håller på att fota alla tyger för tillfället och när hon är klar så...
Återkommer när jag får veta mer. Man kan redan nu ringa och beställa mot postförskott. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Nu har hon gjort en hemsida. Tyvärr så är hemsidan inte lika fin som tygerna (och butiken) och bilderna har en tendens att vara lite för gula. De flesta tygerna kan man ju många gånger se bättre i Ottobre.
http://www.barnkammarenottilia.se |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:41.