![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tyg i Ullared?
Hej!
Är det någon som vet om det säljs tyg på GeKås i Ullared, och i så fall vilka sorters tyger (gardintyg, kläder osv)? Är de billigare än "vanliga" tygbutiker? Andra tips? /Maria |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tyg Ullared
Hejsan
Jag har varit i Ullared i sommar men jag såg inga tyger hos GK men jag har varit inne i en tygaffär i Ullared för några år sedan vet inte om den finns kvar.Det var inte speciellt billigt iden affären. Doris |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
På GeKås finns det färdigsydda gardin- och panellängder samt linnelöpare i många färger men inga metervaror om de inte har börjat med det sedan april månad.
Jag rekomenderar att åka till Tygriket söder om Borås istället (om du inte varit där) Tina |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jo, det lär bli en tur till Tygriket också, senare i sommar/höst. Bor i Göteborg så det är inte så jättelångt bort.
Men men, färdigsytt är inte så dumt det heller :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:12.