![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Vad får en provdocka kosta?
Jag har hittat en som är en singer 150, justerbar kostar 1500, begagnad är det ok pris? känns dyrt
Är det stor skillnad? Dianan är det ett märke folk betalar för eller är den bättre? (om någon har en så är jag intresserad) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag såg oxå den annonsen... Blev lite fundersam eftersom den ser ut exakt som min Diana med fållmätaren och "kroppen". Men foten har jag en i plast och som ligger jäms med golvet, inte som en "pyramid". Vet inte vilket som är stadigast...
Iaf tycker jag 1600 låter otroligt dyrt! Min kostade 650 för 20 år sedan och har samma "kropp"... Har sett Dianor för högst 800 tror jag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej.
Jag håller med! 1500 är alldeles för mycket för en Diana. Min kostade 400:- genom blocket (eller om det var Gula tidningen) Jag tycker att du ska vänta på en billigare docka. Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag köpte en genom Allt om handarbete för ca:1500-1600:- och det var för ungefär 4 år sedan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej,
Jag har precis beställt en Lady Valet som jag hört så mkt gott om. Jag betällde den från www.sewingworld.co.uk. Cirka 1350 kr inklusive frakt blev det med dagens kurs. Ska bli spännande att se om den kommer eller om jag gjort ett misstag. /C Senast redigerad av CatharinaG den 2009-10-08 klockan 14:03. Anledning: fel webadress |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:11.