![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Hur når jag ut???
Undrar om någon har tips på hur man ska nå ut med sina produkter.
Har börjat sy barnkläder av egna märket Timote och just startat upp min hemsida. Undrar om någon har tips på hur man kommer i gång, är ju lite svårt att nå ut i början innan kläderna sprider sig. Tacksam för tips!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Att sälja lite på Tradera kan ge en liten boost då många ser dina saker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej Camilla!
På www.hemmagjort.se kan du lägga in dina kläder gratis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Någon som har andra tips? vill verkligen nå ut med mina kläder!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Många nystartade och/eller småföretag använder tradera och blocket som marknadsföringskanal, gör det du också. Ett snabbt sätt att nå många....
LYCKA TILL!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Det finns ju också Etsy, men det kostar ju lite att lägga ut annonser där.
Att bli aktiv bloggare kan också fungera ganska bra som reklam. Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Marknader.
Ett flickr album, lägg länkar här och där.... Men räkna med att det tar sin lilla tid. Lycka till |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Kanske korkat, men hur gör jag för att lägga ut länkar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Ang Flickr som tipsats här: Det är inte tillåtet att använda flickr till kommersiella syften, inte ens för privat bruk.
Så nämn ingenting om att det är till salu, inga länkar till försäljningsställen och att det inte verkar uppenbart att det är till salu-bild så klarar man sig. ![]() Många använder flickr till att sälja saker, men poängen är flickr inte söker själva efter regelbrott utan det fungerar så att det krävs att någon rapporterar sidan för att de ska kolla upp. Och även om man har "pro" och alltså betalt för sitt konto, kan man bli av med kontot utan varning om man bryter mot reglerna. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:27.